گرنت کاردن مجتمع اداری Aventura را به قیمت 93 میلیون دلار خریداری می کند
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

 گرنت کاردن، سرمایه گذار املاک و سخنران انگیزشی، مرکز هاربر در مجتمع اداری Aventura را به قیمت 93 میلیون دلار خریداری کرد.

کاردن دفاتر را در خیابان 29 شمال شرقی 18851 در مجاورت دفتر مرکزی 10X خود خرید. او گفت که او ادغام این دو ملک را در یک پردیس با کاربری مختلط قابل پیاده روی با مسکن مقرون به صرفه در نظر دارد. بانک سیتی ملی در میامی 65 میلیون دلار وام برای خرید ارائه کرد.

سوابق نشان می دهد که فروشنده Aventura Harbor Borrower LLC بود که با Irving، تگزاس C-III Capital Partners مرتبط بود.

 

شرکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات کاردن Capital و شرکت آموزش فروش کاردن Training Technologies هر دو در ساختمان 10X در خیابان 29 شمال شرقی 18901 مستقر هستند.

او گفت که ساختمان ممکن است با آپارتمان‌ها بازسازی شود و کارمندان این ملک به دفاتر تازه خریداری شده نقل مکان می‌کنند.

توسعه مجدد با کاربری مختلط یک چشم انداز بلند مدت است که نیاز به تایید شهر دارد. او گفت: «این فقط یک ایده در حال حاضر است.

 در کوتاه مدت، کاردن 12 میلیون دلار برای بهبود فضای مستاجر و منطقه مشترک در مرکز هاربر برنامه ریزی می کند. نام تجاری آن به The 10X Center تغییر خواهد کرد.

 این ملک شامل یک ساختمان 11 طبقه با پنجره های شیشه ای از کف تا سقف، یک گاراژ و یک ساختمان یک طبقه است که همگی در 3.8 هکتار مساحت دارند. مستاجران شامل UBS، Brilliant | دفتر اسناد رسمی Rothenberg Orthodontics، IberiaBank و Intrinsic Solutions.

 کاردن گفت که پنج مستأجر جدید را تضمین کرده است که 22000 فوت مربع از 32000 فوت مربع فضای خالی مجتمع را اشغال خواهند کرد. آنها عبارتند از: یک دستگاه جوجه کشی از آریزونا، یک مجله ملی، یک دندانپزشک، یک متخصص کایروپراکتیک و یک پزشک طب ترمیمی.

 

معامله دفتر پس از خرید بزرگ دیگری از کاردن انجام شد. او فقط 69 میلیون دلار پول نقد برای آپارتمان های Camino Real در بوکا راتون پرداخت کرد. املاک فروشنده مورگان این مجتمع چند خانواری را به قیمت 46.8 میلیون دلار در ماه مارس خریداری کرده بود، به عنوان بخشی از 1.8 میلیارد دلار ولگردی وحشیانه خرید مجموعه آپارتمان های ملی.

 

کاردن یک نویسنده است و به دلیل آموزش فروش، رویدادهای سخنرانی عمومی در مورد رهبری و سایر سرمایه گذاری هایش، همه تحت مهر 10X او، با هدف ایجاد انگیزه و رشد کسب و کار شناخته شده است. او کنفرانس 10X Growth را برگزار می کند و کتاب های او شامل "قانون 10X: تنها تفاوت بین موفقیت و شکست" است.

 

کاردن همچنین به تازگی یک ملک ساحل طلایی را به قیمت حدود 28 میلیون دلار از تامی هیلفیگر، که در کنفرانس اخیر 10X کاردن صحبت کرد، خرید.

https://therealdeal.com/miami/2021/06/01/grant-cardone-buys-aventura-office-complex-for-93m/





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: